2008-12-15

ja-a

ja, vad ska man säga? julen är här och likaså snart den underbara, efterlängtade semestern! jag har längtat sen sommaren och nu är det bara 4 dagar kvar!
vi har julpyntat som tokar här hemma! en elljusstake och röda gardiner! vad mer kan begäras av oss?

änligen är ärik hemma förresten! grymt kul. har saknat min liebe flittchen allt för länge. hon åker tillbaka rätt så snart. och tyvärr tror jag inte att vi kommer hinna ses så mycket, typ en-två gånger. annars har jag stora planer på en australienvisit till sommaren. dvs om det kommer bo någon där som är värd att hälsa på. (;

i morgon ska jag till älskade ikea med min käre mor. får pika och peka övertydligt så kanske det inte blir så fasligt dyrt det här med 'spelrummet'.
hur som helst är jag sjukligt trött och klockan är egentligen way past my bed time men men.
ska sätta på en film nu så vi kan somna!

fred och (jule-)frid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar