2009-02-08

allt jag vill ha är nigiri

Efter gårdagens galej hos Sandra och Christopher känner jag mig ganska sliten. Inte bakis eller illamående som tur är, bara sliten. Bra (antar jag)! Vi hade kul igår! Efter åkte jag och Maria förbi Kärran och hämtade Linda för att åka vidare till (efter många om och men) Kellys. Också trevligt. Förra helgens tillställning ägde rum hos oss här på 613. Det var roligt att ha alla här. Många var det länge sen jag träffade så det var riktigt kul att ses igen.

Veckan kändes lång. Min tjej var sjuk och jag har varit på en småbarnsadelning hela veckan. Faktiskt himla kul! Men jag räknar dagar tills mitt kontrakt går ut och jag får SOMMAR! Det vankas Australien. Vore så jääävla kul. Andrea åker på tisdag. Känns riktigt trisst, men verkligen kul för henne! Hoppas hoppas hoppas allt löser sig och jag kan åka och hälsa på i sommar. Hejjar på Daniel att han fixar det (:

Nu väntar en blöt vecka och det är inte kul när man jobbar på dagis (förlåt, förskola). Det är inge kul alls att tvinga på barnen både tjocka overallen och regnkläder utanpå. Än värre är sen när man ska in och ta av allt! Så jag hoppas på kyla och mer snö.

Nu ska vi inta soffliggarställning och beställa sushi!

1 kommentar:

  1. Wuhuue! Du har en ny trogen läsare av din blogg Ännie!

    PUSS!

    /Erika

    SvaraRadera