2009-01-29

Seranoskinka

Jag vet inte vad det är men jag har fått någon slags hang-up på lufttorkad skinka. Sjukt gott! Har ätit alldeles för mycket den här veckan. Veckan som skulle bli en bantarvecka... Gick sådär va. Har kört Nutrilett till lunch och/eller middag och försökt att låta bli allt onödigt. Men ah, som sagt, denna lufttorkade skinka. Ajsomfan ungefär. Vill bara komma igång med träning och en sund livsstil. För det är egentligen bara det jag är ute efter, att leva sunt och hälsosamt. Just nu känns det jävligt svårt. Har inte tränat ett jävla skit på hur länge som helst. Om man inte räknar stjärtlappsåkningen såklart (: Men seriöst, det måste bli ändring på det, och det är snart! Känner ofta att jag inte har tid, eller så är det för kallt eller för blött. Alltid en ursäkt. Alltid något. Skit.

Det ska bli roligt i morgon. Länge sen med många och jag hoppas på det bästa.
Öppnar i morgon också, rise and shine, börjar halv sju (vilket är ohyggligt tidigt). Men jag ska inte klaga, slutar trots allt före ett. Hejja mig!

1 kommentar:

  1. Njut så länge du kan min vän. Varför ska man annars leva om inte för att njuta?

    Och om några år kommer jorden dessutom gå under ändå :p

    SvaraRadera