2009-01-19

Ja, helgen har varit mindre produktiv från min sida. Mer glass och godis än morötter och broccoli. Men men, nu är det ny vecka och nya tag. Jag har lovat mig själv lite gott på helger, den här helgen gick det lite till överdrift. Ska prova att köra Nutrilett den här veckan, får se om det ger resultat. Om jag orkar!? Det är ju äckligt!
Jag känner mig slö. Hela kroppen är som en kokt spagetti. Jag har ont och allt känns tungt. Skulle gå hem från jobbet idag men mitt knä har pajjat (IGEN!).

Sitter och kikar runt på lite inredning. Jag vill fixa alla rum här men pengar saknas. Vill tapetsera om i båda hallarna, sovrummet och spelrummet. Jag vill ha ett helt nytt kök med vita högblanka luckor, ekbänk och ett nytt fräscht golv. Men. Först på listan är en matta till vardagsrummet, vill ha en långhåring rya i en schysst färg. Var hittar man en sån till rätt pris?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar